Friday, June 03, 2011

nak balik Johor

Hari Jumaat :)

Kami sekeluarga ada kat KL la ni.
Semalam petang sampai.
Encik abang ada kerja kat KLCC, kami lepak2 dalam hotel je la.

Kebetulannya, esok kami nak balik Johor sekejap.
Kesian kat adik2 sy yg belum menatap wajah Lukman, mereka nak pergi Perak asyik tak dan...bz dengan kerja je...
Makcik sy pun belum tengok Lukman.
Mungkin sampai hari Isnin kami di Kluang.

Happy weekend everyone!




KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

9 comments:

ajumohit said...

rindunya bau baby..adam masam baunya hehehhe..berhati2 di jalan raya ye huda..kim salam kt semua!!!

Huda said...

@ajumohit - thanks kak :) insyaallah

Puan ApasH said...

baru bercadang nak ajak en.hubby jlan2 Lumut esok..ingat nk gi umah Huda. Sungguh takde rezeki..huhuhu

eB ezrin said...

si comel nk balik johor dh?... muahhhhhhhh.. tc yer :)

nieda said...

nak blk johor yer. happy holiday. tingin nk jumpa baby. tadi baca majalah pama bln june, huda ada hantar artikel yer?tahniah gud info

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

jalan leklok laling!!!
ai kalo de anak kecik better jln pepagi, kureng sket panas...
kem salam kat org kampung.. =)

hani@debumelukut said...

lukman nak balik kampung yer...hati2 memandu tu papanya.selamat bercuti.

Nia said...

Lukman nak buat appearence la ni..hehe..

Fariz Finie Family™ said...

comelnya luqman yer...")



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi