Monday, July 18, 2011

Bald Booolat

Kalau ditelek-telek, tak berapa sangatla boolatnya.
Tp bila tengok balik those piccas ni, baru nampak sungguh boolat!

Pergh!!! Ini penangan susu ummi tau!
Jarang ada baby yg membesar bagai juara hasil susu ibu sepenuhnya kan? :)
Semoga susu ummi sentiasa ada untuk Lukman, amin~



tengokla saya?
ada muscle tak? :)





saya punya double chin :)





korek telinga pulak :P






jelir lidah sambil julingkan mata :P



Sampai sekarang Lukman belum ada tanda-tanda nak pusing badan untuk tiarap.
Tp sy tak paksa dia. Biar dia usaha sendiri.
Mungkin sebab dia bulat kan, tu yg lambat sikit dia nak tiarap.
Tp bila sy yg tiarapkan dia suruh tidur, dia sendiri pusing untuk terlentangkan badannya balik.
Isk3 budak ini! Tak suka tiarap kut :)

Ok till next~



KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

12 comments:

MrS. F!zA said...

tudia..bam bam nya dia..anak kita dlu Bf jgk tp kuwus je..hikhik..mmg jrg jmpa baby besar dgn susu ibu..

NM02 said...

hahahaha... dah pandai jelir lidah ye.. geget karang!

ajumohit said...

Huishhh boolatnya lukman, bagus huda, teruskan usaha murnimu menyusukan lukman sepenuhnya...bagus sbb nnti bdnnya tegap n sihat

eB ezrin said...

mak aikhhhhhhh, gerammnyer... geget skit bley? biler kiter nk jumper nih huda?...

EiJa ZaQuaN said...

mmg boolat la lukman..
alhamdullillah mmbesar ngan sihat
anak eija pun dh nmpk berisi n berat sbb dia pun sihat dgn susu ibu..fully b/f...hehehe

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Huda..geramnyaaa tengok dak bolat2 nih!..hihi

nanakimie said...

booolatnye:)

::NureeN:: said...

bambam.. geram nk cubit pipi tue...
knape pipi likman tue huda?? sakit x???

Nia said...

hehe..membesar bagai johan..

hani@debumelukut said...

botak pun cute. jelir lidah pun cute...geram nengok.

myamyza said...

tembamnye lah diaa..

ummu muhammad said...

GERM!



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi