Friday, July 29, 2011

Jatuh terperosok

Dugaan!

Saya terima dengan senyuman :)
Pagi tadi selepas selesai mandikan Lukman, saya dukung Lukman nak bawa keluar bath room.
Tanggal selipar bath room, langkah kaki kanan untuk keluar.
Entah macam mana, tiba-tiba saya tergelincir sebab licin agaknya kat tepi pintu tu.
Sebelah kaki kanan saya terlipat untuk landing.
Kaki kiri terjulur.
Lukman saya pegang sekuat hati takut dia pulak terpelanting.

Terdiam kejap saya lepas jatuh tu.
Ada rasa sakit sengal-sengal kat lutut dan atas betis.
Husna masih dalam bath room dalam bath tub kecil dia.
Boleh dia cakap, "ummi jatuh???..."
Saya senyum kat dia. "a'ah...ummi jatuh..."
Saya kuatkan hati bangun slowly.
Dan bawa Lukman ke katil untuk disiapkan.

Siap semua saya called encik abang.
Dia suruh tuam dengan tungku moden.
Tp sakitnya dah mula terasa sekarang ni.
Sampai ke belakang badan semua rasa sengal.
Doakan agar sakit ini tidak berlarutan.




KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

9 comments:

eima said...

bahya nye ..seb baik lukman tak jatuh sekali ...
takut gak terhentak tu .. bahya ...

Huda said...

@eima - tu la psal..alhamdulillah x ape2.

Ya ALya said...

semoga huda selamat yer.........

yatie chomeyl said...

nasib baik smpt Huda selamatkan Lukman ye. gi berurut la kot huda, cepat sikit hilang lenguh2 tu

^effa^ said...

akak ni.. pelan2.. isk.. dah la pegang lukman.. take care ye.. pa pe call effa..;)

Nadiah Sidek said...

ya Allah..bahaya kan kalau tergelincir mcm tu. alhamdulillah lukman tak terlepas. kalau masih sakit2 lagi nanti gi klinik la

nieda said...

hopefully xde apa2..

nanakimie said...

mujur xde pape..sian sis....sekarang skt lg?

Myra Jay said...

hope akak cepat sembuh..
Kalau masih sakit cepat2 jumpa doktor na..



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi