Tuesday, July 26, 2011

Lukman berdating???

Wow!
Lukman dengan siapa tu?
Kan ummi dah cakap, u cant date until u reach 20 ++ yo!
Tp u buat jugak ek! Ummi marah ni, ummi tak suka tau!

Hehehe...
Suspen je kan.
Lukman dengan Aisyah Damia, anak Effa (blog tak leh bukak pulak)
Kami ni blogger yg berjiran selang 2 rumah.
Dulu tak pernah kenal until tiba-tiba Effa singgah blog saya tanya pasal bersalin di mana.

Effa baru habis pantang, Aisyah Damia baru 2 bulan.
Boleh gang la dengan Lukman bila masuk sekolah esok :)
Sementelah tengah cuti pantang lagi, Effa lepak rumah saya petang semalam.
Sembang-sembang pasal anak.
Seronok juga sembang dengan Effa, macam-macam cerita boleh sembang :)
Nanti saya pulak pi terjah rumah Effa.



Lukman bad mood,
baru bangun tidur...




dah cool sikit :)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

4 comments:

^effa^ said...

kak blog tengah tukar domain. poblem skit.. comellll ;)

|| NaFiRaa || said...

tomey!!! 2 2 bulat!! geram nak teom2 pipi..

ajumohit said...

Hehe dh Ada Kwn baru ye lukman, nnti bar main kejar sama2 hehe

ummu muhammad said...

suke tgk kepale baby bulat..mcm anak org putih!



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi