Monday, July 11, 2011

Reaksi anda bila tiba-tiba ada orang nak ambil gambar anak?

Masa kami jalan2 kat ecopark bukit merah hari tu, rupa2 nya ada orang duk usha Husna.
Sy terkejut juga.
Tiba2 je kan.
Kami selesai menonton animal show, nak gerak ke tempat lain pula.
Datang seseorang kepada encik abang yg sedang mendukung Husna.
Dia cakap, "can take picture?"
Err...encik abang ingat dia suruh ambilkan gambar dia dan pasangannya.
Rupa2 nya dia nak ambil gambar Husna ??? ???

Tp encik abang cool je la.
Tetap izinkan.
Tak baik kedekut kan.
Orang yg usha Husna tu, seorang MINAH ARAB la...
Berjubah hitam dan tutup muka segala.
Baru kahwin rasanya.
Dia suka tengok Husna, tu sebab ambil gambar Husna.

Sy cakap dengan encik abang, nape tak cakap gini...
"can take my child's picture, but u have to pay first... :P"
hehehehehe...saja buat lawak :)




Husna oh Husna
kamu tu lawo sangat agaknya :P



Kalau anda macam mana? Apa reaksinya?



KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

14 comments:

eB ezrin said...

selalu gaks la kena... esp aerish... kami bagi jerk...
cumer kalo nk pgg2 tuh, eB x braper pekenan... bukan kedekut... cumer takot anak2 eB tuh terjangkit aper2... nauzubillah... eB nih kalot kan? ;p

nanakimie said...

husna n lokman princess n prince yang tomey:) aunty arab pon berkenan neh..hehe...

ezan said...

kalo ezan takut jugak. tp kalo pk positive sambil doa xde apa2... ezan ok je. tu la husna ni comel sgt. sampai minah arab minat eh. dah besar nnt confirm hot chick! hehehe...

|| NaFiRaa || said...

mesti terkejut.. tapi bagi jugak laa kan.. mesti dia geram tgk husna.. tu yang nekad mintak izin amik gambar tuh.. hehehehe

nieda said...

terkejut..serba salah pun ada..hehe

Izan Ishak said...

rasa serba salah pun ada kot. bersangka baik ajelah kan huda...

ajumohit said...

Okla tu huda, rasa seronok sbb ada org nak bergmbr dgn Anak kita kan....sib bek maknya bg green light hehe

MrS. F!zA said...

comeilah dgn sunglass lagi..mesti lah vangga kan?hikhik

Ummi Eisya&Amani said...

dia geram la tu..jgn dia wat nanti nganku anak dia dah..

ummu muhammad said...

haha ayat huda tak tahan..hsna memang si gadis cilik solehahyg manis ;)

hani@debumelukut said...

pernah gak org ambik gambar cucu,tapi selalunya yg cubit2 pipi cucu lah..cian cucu saya tu.

Nadiah Sidek said...

pernah gak. biar je la. tak sampai hati pulak kata tak boleh

LYAfrina said...

askum...
asya kalo setiap kali ada org nk ambik pic..terus ltk tangan kat pinggang & senggetkan kepala & senyum meleret...

Myra Jay said...

Husna putih gebu, dah macam orang Arab, tu yg minah Arab berkenan tu :)



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi