Tuesday, July 12, 2011

Serupa tapi tak sama

Bila bukak balik folder pic Husna, baru perasan muka Lukman sekarang lebih kurang sikit je muka kakak dia :)

Nama pun adik beradik kan.
Seibu sebapa lagi.
Muka pun saling tak tumpah la kan macam muka abah dia.
Muka ummi ni tang mana tah. Tak nampak langsung :)



kiri gambar Husna masa 7-8 bulan,
Lukman baru 2 bulan


Dua2 ada lesung pipit belah kiri.
Dua2 pun mata macam sepet.
Dua2 pun dahi luas
Pipi pun labuh dua2 ni.
Apa lagi yg sama? :)

Dua2 pun ummi sayang bangat. Mmmmuuaaaaahhhh!



KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

11 comments:

yatie chomeyl said...

dua2 comel dan putih :)

Myra Jay said...

memang comel..
kedua-duanya..
muka seiras, dah macam kembar lak ;)

nieda said...

nama pun adik beradik..sampai skrg nieda dgn adik beradik pun org boleh kenal, dorang kata muka lebih kurang je..hehe..

eB ezrin said...

yeeee... 2-2 pn comei... :)
tungguuuuuu... kengkadang kecik muker yg nih, besar muker yg srg lagi... ;p

Mask-roll said...

huda...lukman lame2 nampak more to abah dia la... heheh husna dah macam ko dah biler dah besar nie... hehehe lagi2 kat banner tu...lukman sebijik ayah dia... :p

NM02 said...

lesung pipit tu... kelas!!

|| NaFiRaa || said...

2 2 comel.. geram jek tengok tang pipi.. rasa nak geget2 jek..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Dua2 pun comel.. ^_^

Fieza79 said...

nama pun adik beradik kan...mana nk tumpah wajah tu...comel kedua nya dgn pipi labuh tu..hehee

ajumohit said...

yang penting dua2 putih melepak kan huda hehehe

ummu muhammad said...

huda..ni ayah jr due2 nih.. ;D



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi