Saturday, July 02, 2011

Tahniah Imam Muda Hassan!

Sy ni bukanla pengikut setia rancangan realiti tv.
Tp malam semalam tu tengok jugalah kan kat channel astro oasis.
Imam Muda final.

Telah dimenangi oleh IM Hassan (Perak).
Tahniah kat beliau!
Sy tak tengok keseluruhan episod malam tadi, time pengumuman pemenang baru sy tengok :)
Aci tak?

Pada sy, bagus juga diadakan program2 macam ini.
Sedikit sebanyak memberi info kepada orang2 di luar sana.
Tak kisahla mereka yg jadi peserta tu nampak hipok atau tidak. (mana ada peserta yg tak nak menang?)
Mudah2 an tidakla kan. Tak baik syak wasangka.

Semoga tugas mereka sebagai imam tidak terhenti dalam pertandingan saja.
Teruskan usaha berjihad ke jalan Allah.




pssst: lepas ni ustazah pilihan pulak nak keluar. oh oh! ada sesiapa dah pergi ujibakat? :)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

4 comments:

ajumohit said...

tahniah IM hassan...bagusnya ada pelapis sebegini kan

eT said...

mmg best sgt prog camni...
adala ibu2 muda cam ai ni sebok nk anak jd imam muda plak...

Atiey said...

mummy dah agak mesti dia yang menang tahniah..nak pegi ujibakat ustazah rasanya kena halau kot sebab kompem tak lulus hehehe..umur pun dah kertu..hehehe

nieda said...

layan juga sampai habis imam muda..tgk kt channel HD. esoknya pun layan lagi..hehe



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi