Wednesday, July 20, 2011

Wordless Wednesday #4

Terbaik!!!!!!!!




sweet tak gambar ini?

:)





bayangkan macam mana gigihnya Husna panjat atas abahnya :)
2-2 pun abah sayang :)



psss: saya balik Johor dengan anak-anak sampai weekend ni. encik abang outstation ke sandakan. nak ikut tp Lukman masih kecil, tunggu dia besar sikitla yer.

kalau rindu kami, selalu-selalulah jenguk ke mari :)




KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

15 comments:

*azni* said...

husna jeles tu tgk abah dia duk main dgn lukman..hehe..

Myra Jay said...

Mesranya anak2 dengan abahnya :)

NM02 said...

bestnya balik kg...

take care okessssss

Fieza79 said...

suka nya nampak Lukman..mesti dia terhibur tgk kakak husna panjat2 abah gitu...hehe

SyidaGorjes said...

aksi akrobatik macam ni adalah perkara biasa bg aqid dgn papa dia.mommy dia tak mampu nak layan =P

eB ezrin said...

SWEETTTTTTT SGT :)

nanakimie said...

hehe..gigih husna manjat yer:) abah dok ralek maen ngn lukman:)

eT said...

haha...sweet...sure kakak dia nk ambik bhgn sekali...
maknyer pon join la sekaki...:p

EiJa ZaQuaN said...

heheh..mmg sweet..
zaquan pun selalu gak wat camni..bkn dgn papa dia jerk..ngan mama dia pun dia bantai nak panjat belakang

Nia said...

iee,..tak tau apsal, nampak Husna aje terbyg Diha..hehe..muka sama ke?

ajumohit said...

Mmg sweet huda!!! Bukan son seronok bgurau ngn abahnya ye

|| NaFiRaa || said...

hehehe.. comel jek 3 beranak.. sweet jek kan gambar mereka tu..

abah khalisha said...

bukan bahagi dua..tapi tiga termasuk ibunya sekali.hehehe..betul tak? abah sekarang baru bahagi dua ngan Nur Iman dan ibu..tu pun gaduh2 diorang.

::NureeN:: said...

sweet... husna x jeles ke klau abah dia dukung lukman.. ;p

Fariz Finie Family™ said...

comel...:)



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi