Saturday, August 13, 2011

Bila Husna pakai hairband

Kakak Husna ni memang susah sikit nak ikatkan rambut dia ke, pakai hairband ke, pakai scarf ke apa-apalah. Dari kecik sampai dah besar umur 2 tahun lebih ni.

Bila pakaikan, mesti dia tarik atau bukak. Sabar je la. Sejak menjak tu, dah tak ada saya belikan dia aksesori rambut, sebab tahu dia mesti pakai tak sampai 2 minit pun.

Tp kan, semalam tiba-tiba dia pakai hairband agak lama jugalah. Pemberian special dari Cik Effa. Semalam Effa datang bagi FM dan keychain Bandung. Suka saya :) Thanks Effa!

Jom tengok aksi Husna menggayakan headband merahnya.



excited ni suruh posing dia pergi lompat :)





sengih sorang2 :)





duduk simpuh pulak dia :)


Malam tadi dia nak juga pakai sebab abah dia nak tengok. Tapi tak lama manalah, sekejap saja. Bila orang puji comel baru dia nak pakai. Kalau tak, dia buat dunno je la. Hai anak :)



KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

4 comments:

ajumohit said...

Betul tu huda, bukan boleh nk melawa kan, pki kejap je dah tanggal...

Salina@IbuAqil said...

Alahai!! Comelnya anak dara ni duduk bersimpuh.. Nak masuk meminang bleh?!!! Kihkihkihkih

Ya ALya said...

untung gak husna nak pakai....cam sara memang takkan pakai langsung......huhuhu

Myra Jay said...

Kalau cenggitu kena p;uji selalu la Husna tu baru dia nak pakai :)



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi