Tuesday, August 09, 2011

KLCC Breastfeeding Flash Mob 2011



credit TheVIDEOGRAPHERZ

Saya sokong 100%
Saya sangat bangga dan obses dengan penyusuan susu ibu.
Anda?

Macam saya, breastfeed kat luar memang no hal, tp saya tetap juga nak cover dengan nursing cover :)

Saya ni pemalu orangnya :)




KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

6 comments:

NM02 said...

saya pun pemalu



ahakssss

~ana~ said...

ana pun pemalu..:)
pandai2 la cover kan...

aanie said...

sy pun pemalu....time nak bukak tu je malu..lepas tu no hal la sb blh cover....

SyidaGorjes said...

akak stil kekok nak bf kat luar.kelam kabut nak pakai cover bila riffa da nangis.last2 cari baby's room.lagi senang.

ajumohit said...

akak pon pemalu, tp klu kt JJ tu selamber je susukan adam kt kerusi rehat tu tanpa nursing cover, tp hubby cover hehehhe

wani johari said...

hu3..saya pun malu, plak tu 2nd bby br nak mula bf kt luar..selalu bw towel kecil wak cover....hu3...



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi