Tuesday, August 09, 2011

Sama panjang



Sama panjang tak?
Macam lebih kurang je panjangnya kesayangan saya dua orang ni.
Adik latest 63cm.
Kakak agaknya berapa ye?

Husna, cepat-cepatla tinggi sayang.
Esok adik lebih tinggi dari kakak.
Eh! tapi tak apa kut, sebab adik boleh jadi bodyguard kakak kan :)
Macam saya dengan adik-adik lelaki saya.
Most orang ingat kami bila berjalan macam bf dan gf :) (rasa diri ni muda pulak)



see?
adik-adik saya semuanya tinggi belaka.
encik abang? ops! sorry :)
*gambar lama 2009*




KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

10 comments:

eB ezrin said...

jgn2 sok kakak jadik model. lagi tinggi dari adeq :)

Myra Jay said...

Memang lelaki akan cepat lonjak kan kak..:)
Takpe Kakak kan kena beralah untuk adik2 :)

syariza09 said...

geram tgk adik bambam :)

::NureeN:: said...

a'ah lebih kurang jerr panjangnyerr... kita sama adik laki nureen pon lebih tinggi dr nureen dh ler muka mcm nabil raja lawak tue.. mcm tue la tinggi & kurusnye..

eima said...

baby boy mmg slalu besar dr geggirl kan ....

yatie chomeyl said...

takpe, org rendah nampak snetiasa cute..awet muda. idok la nampak gergasi mcm akak ni eheh

MrS. F!zA said...

tkpe adik laki biar tggi dr kakak bru leh jga kakak..kalo adik pompuan tggi dr kakak alahai nmpk kecik sgt lak kakak..ekeke

ajumohit said...

Hehe comel kedua2nya...blog so purple n cute :)

eT said...

a'ah...sama panjang...xper..adik leh jaga kakak nnti...hehe

wani johari said...

pompuan kalu kecil comel jer..laki2 x pe tinggi, hensem.... lukman dpt gen dr bapa sedara dia kut..he3...



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi