Sunday, August 21, 2011

Tak sabar nak membesar

Anak bujang saya tu, baby Lukman tak sabar nak membesar nampaknya.
Kenapa saya kata begitu?

Sebabnya:
  • dia tak berapa suka nak dibaringkan
  • suka sangat bila dapat berdiri
  • suka sangat tengok kakak dia main, macam nak join sekali
  • mulut ramah nak bercakap jugak bila kita agah :)
  • kalau orang makan, dia pulak terkumat kamit tengok

Hehe. Logik tak alasan yg saya berikan. Tp memang itulah hakikatnya. Dia macam tak sabar nak membesar, nak join semua benda yg kita orang besar buat.



umur baru nak masuk 4 bulan,
tp akal dah panjang :)





KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

7 comments:

ajumohit said...

Klu lukman dh dpt kaki, mama pulak tak larat kejar hihi

Lelord said...

heheheh membesar bagai johan

ummu muhammad said...

kitekan imam muda lukmanlah ummi..sebab tu kene matang dari usie sebenanr..kan lukman kan? ;)

^effa^ said...

haaa sama la macam mia.. cepat besar, leh gi sekolah sama ngn mia.. cewah.;)

hani@debumelukut said...

budaK2 zaman sekarang memang macam tu. Luqman dah empat bulan yer, sekejap lagi boleh di suap makanan lah tu..so, when is the next one? hehehe..soalan cepumas .

Salina@IbuAqil said...

Budak2 skrg.. Advance! Benda yg org tua mainpun kekadang sibuk jgk nak main sama.. ;)

Myra Jay said...

Hehee, Baby Lokman dok geram je nengok akak dia dok main ha :-)



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi