Wednesday, September 07, 2011

Wordless Wednesday #9

family portrait
aidilfitri 2011

~outdoor photoshoot~

















~indoor photoshoot~






KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

16 comments:

Myra Jay said...

Sama la kita kaler pepel.. heheee :)

BTW Selamat Hari Raya ye, maaf andai ada salah silap semasa kita berkenalan di alam maya nie :)

Diana @ bilakukatacinta said...

2011 ~ tahun purple lebaran semalaysia..hehe..samelah kaler kits

Salina@IbuAqil said...

Awat husna tu terlentok je yang.. ;)

ajumohit said...

Mesti kaler feveret huda ni, Wahhhh ceria je semuanya!!! Lukman Dan huda paling comey!!!

Ummi Eisya&Amani said...

geng purple gak ye..bestnye ada outdoor shoot..selamat hari raya..

::NureeN:: said...

cantik.. suka la.. nureen x der plak shoot kat luar umah.. rugi plak rasanya.. ;p

Zefa NorAsmara said...

Purple yg manis.. sporting je anak2 huda posing.. :D

ummu muhammad said...

lor taman desa ju rumah huda..dekat sgt dah dengan kite nih..hidir tu STK ke huda?umo 26 ke?

aanie said...

fuhh, pepel....kita pun xde bergambar kat luar...kat dlm umah pun x byk..huhu...

azwa amani said...

purple cantik kan..hehee.. suker

yatie chomeyl said...

kain songket ke Husna pakai tu/ cantek

Fariz Finie Family™ said...

wah purple love gitew...:)

syariza09 said...

terserlah purple bila di celah2 pokok ijau :)

EiJa ZaQuaN said...

ramai btol temanya purple raya thn ni kan..
wah cantik2 siap wat outdoor photoshoot

abah khalisha said...

Wah nice photo shot..
Work in Progress

MrS. F!zA said...

selamat hari raya..maaf zahir batin..byk jgk tu gambar raya..eh bru perasan tema sama color kan cuma kita punya color pekat skit..



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi