Tuesday, November 01, 2011

Lama menghilang

As salam,

Hampir 2 minggu saya tak muncul-muncul yer :) Ke mana menghilang?
Tapi before tu, saya nak tanya apa khabar kawan-kawan semua? Ada yg merindu kami ke? :)

Ok, pada minggu pertama saya tak berblog...puncanya saya ikut encik abang outstation. Kursus di Bangi, kami stayed Marriot Putrajaya 3 hari. Duk jalan-jalan sekitar Alamanda, and PKNS Bangi sajalah. And sempat juga jalan-jalan Pesta Konvo UPM.

Then, balik Manjung tiba-tiba dapat called from adik lelaki saya no 3. Mengkhabarkan adik lelaki saya no 4 ditahan di wad Hospital Penawar, Pasir Gudang. My ibu and abah kan ada bersama kami, kelam kabut jugalah bila dengar khabar tu. Terus nak balik Johor. Kami pun balikla JohLinkor, dihantar encik abang. Tp encik abang balik esoknya ke Manjung sebab tuntutan kerja. Maka, kami sajalah yg stayed lama kat Johor.
Link
Adik saya demam, plus paru-parunya dijangkiti kuman. Dah lama sangat dia batuk tak baik-baik tu yg kena tu. Seminggu juga dia ditahan wad. Kami di Pasir Gudang 2 malam saja. Then, balik Kluang.

Saya dan anak-anak seminggu lebih duduk Kluang. Lama kan :) Tp best juga. Time tu encik abang memang sangat busy. Tunggu encik abang datang ambil kami baru boleh balik Manjung. Lama saya di Kluang tp tak berpeluang jumpa dengan Ummu Muhammad ke, Kak Izan Ishak ke (tinggal di Batu Pahat). Eh sapa lagi blogger yg duduk area Johor? Ramai kan saya rasa.

Tak apalah, ada rezeki kita jumpa di lain hari ok :) Nanti saya update satu-satu cerita pelbagai selama 2 minggu itu. Banyak sangat rasanya...hehe.

Tahniah untuk Kak Fieza, her newborn baby Firas!
Tahniah untuk Farina, also dapat new baby...baby boy...sepasang dah sama macam saya :)
Tahniah untuk kawan baik saya di Paka dulu, Nurzuliana aka Jo...1st baby dapat baby girl.


comel kan kami? ahakz...

Alhamdulillah...


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

18 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

haah, lama menghilang..
apepun, moga adik huda dh fully recovered yer.. InsyaAllah.. =)

Myra Jay said...

Selamat kembali ke arena blog :-)

Best nya p jalan2, mesti best kan :)

ummu muhammad said...

patutlah lame tk berblog..teringat2 semalam ;)

fieda said...

ermm..patut la umah ni dah lama berkunci rupanya tuan dia xder....hihi:)

|| NaFiRaa || said...

Rindu.. lama x baca citer kat blog huda.. hehehe

aanie said...

patotla lama x update....
semoga adik huda cepat sembuh..

~ana~ said...

assalamualaikum huda...

rindu sama huda..:)

harap2 semua nya baik2 saja...

Nadiah Sidek said...

macam mana adik huda sekarang?

NM02 said...

mesti la rindu

tertanya2 maner menyepi

hehehe

mu rindu kawe dok?

Salina@IbuAqil said...

Ina pun dah dkt msk 3 mggu tak berapa nak sihat dear.. Demam.. MC sampai 4 hari.. Tak tahan sggh.. Rindu lah mana bleh x rindu.. Anak teruna ngan anak dara huda sihat?! ;)

ajumohit said...

rindu sgt kat huda dan anak2, patutla lama menghilang, makan angin ye, seronok dpt ikut hubby kan, meluaskan pandangan

maya amir said...

harap adik huda bertambah sihat by now:)

nieda said...

owh patutlah lama menyepi...pasni boleh aktif blog

MrS. F!zA said...

kesiannya kt adik.. dasyat jgk demam panas leh smpai jgkitan paru2..

syariza09 said...

harap adk cpt sembuh yer..bila smua dh ok, nanti leh update citer mkn angin tu :)

wan nurul hezrina said...

semoga cepat sembuh yer sayang..sofia demam jugak..nie musim anak2 demamlah agaknya nak2 musim ujan..rindu plak kat huda=)selamat kembali kay=)

wan nurul hezrina said...

eeh silap adik huda bukan lukman.huhu..ok semoga adik huda sihat cepat..

::NureeN:: said...

slamat kembali.. patut lama sepi ;) moga semuanya sihat2 hendaknya

slamat hari raya aidiladha



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi