Tuesday, November 29, 2011

Lukman dah 7mo

As salam,

Hai semua!
Semalam Lukman dah genap 7bulan usianya di atas muka bumi ini. Alhamdulillah. Dah besar panjang anak ummi :)

baby Lukman



Apa pandainya?
Suka menyembur :) Habis gugur rambut ummi sayang oii..
Satu lagi mulut dah banyak cakapnya, bahasa Jerman. Hik3.
Pantang nampak ummi pakai tudung, dia sibuk nak ikut juga.
Semakin panjang, berat pun may be naik dah.
Maintain susu ummi :)

Saya dah lama tak tempel gambar anak-anak kan. Saya tak transfer pun gambar mereka yg terbaru. Nantila ye, tak menyempat lagi.

Ok, nanti saya update lagi. Till next~


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

10 comments:

nieda said...

dah bam bam luqman...penangan susu ibu ni..

|| NaFiRaa || said...

GERAMnye tengok pipi dia.. nak geget2 jek rasa!! GERAMMMM~

eB ezrin said...

mmg betoi eh rambut gugur?

Salina@IbuAqil said...

luqman syg.. nak geget pipi skit.. ;D

ajumohit said...

comelnya lukman ni, dapat sepenuhnya susu mama dia ye, syukur lukman membesar dgn sihat

~ana~ said...

tembam...comel...

Naz Nur Nhazzla said...

mcm kakak dia dah muka lukman

wan nurul hezrina said...

ala cumilnya kamu..bum bum lagi=)sihat belako ko?

Myra Jay said...

Muka Lukman dah mirip kakaknya :-)

Iaitu mirip your husband :)



p/s : Lama tak update, rindu ler :-)

Ummu Ilham said...

waaa... tembamnye lukman...:)

Teringat masa memula nk cari nm anak dulu ingat nk letak lukman jugak..:)
Tp tk jd..
huhuhu...



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi