Wednesday, December 14, 2011

Bicara Hati versi drama pulak...

As salam,

Saya ni
macam biskut pulak kan. Kadang-kadang on kadang-kadang tidak =)
Ikut
mood jugakla sebenarnya. Saya agak sibuk pun yer, Jumaat minggu lepas pak long saya kembali ke Rahmatullah. Al Fatihah untuk arwah. Sedih juga, arwah merupakan abang tiri ibu saya dan mereka kira rapat juga sewaktu hayatnya masih ada.




Back to title, yer...sesiapa kat sini peminat setia novelis Damya Hanna? masa kerja kat Alaf 21 dulu, saya ada beberapa kali bertemu dengannya. Ala...jumpa pun sebab dia datang office hantar novel terbaru atau ada meeting dengan editor. Ada lah say hai2 kat dia =) So kali ini turn novel Damya Hanna pula adaptasi ke drama. Novel ini sudah berada dalam simpanan saya selama bertahun-tahun jugalah. Dah berpuluh-puluh kali dibaca tanpa jemu =) Siap hafal la orang kata. Hehe. Zahlia dan Tengku Shahran. Wow! (lebih-lebih pulak saya)

macam manalah agaknya ek jalan cerita novel ini bila diadaptasi jadi drama? Saya rasa confirm boleh lawan Nora Elena. Oh ye, novel Gemersik Kalbu pun dah jadi drama bakal tayang kat tv3 tak lama lagi =)

Jo
m layan Bicara Hati! Tak silap saya next week tayangannya di astro prima.

ps - saya rindu watak suria dala
m Suria di Cordoba...
ps - tak sabar tunggu sua
mi balik on this coming weekend, insyaAllah...


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

7 comments:

ajumohit said...

Wah mmg dh trend citer novel difilemkan kan huda, hubby nak balik dah ye? Msti Ada buah tgk special utk huda ;)

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

saya2 minat sangat penulis damya hanna ni...novel2 dia memang best2

suhaiza hettyka said...

hai kak...
miss lokman gn husna sgt2...
xde pe2 buah tgn utk kite kew..
hehehehehhe

Masduranisaqaseh said...

drama ke filem?????
yang sharnaz jd tengku shahran tu kan???

Syida said...

akak tak layan novel.apatah lagi nak tgk tv kat umah.bizi sgt ke diriku ini?hehehhe.sejak ada riffa, asik dok bergolek2 dgn dia je

Qaseh Gifts said...

salam perkenalan, singgah ke blog kami ya...

Jom baca ni ~ Fridge Magnets - Cenderahati Mudah / Fridge Magnets - Easy Souvenirs

Myra Jay said...

Suka jugak dengan karya Damya Hannan ni..

Memang layan abes ;)



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi