Tuesday, January 17, 2012

Gambar passport Husna & Lukman

Budak berdua ni nak pergi sekolah ke? Siap bergambar passport bagai :)
Hehe.

Gambar ni diambil sebab nak buat passport mereka. Dah siap pun passport mereka awal tahun hari tu. InsyaAllah, bulan 3 ni kami nak ke suatu tempat untuk beramal. Doakan kesejahteraan kami ye sepanjang berada di sana nanti.



Peace untuk semua :)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

15 comments:

~ana~ said...

salam huda, rindu nya kat huda...

comel je gmbr pasport husna dgn lukman ni...geram tgk..:)

ajumohit said...

owhh pegi umrah ye huda, semoga dipermudahkan perjalanan pergi dan kembali ye, doakan kami juga

*azni* said...

dah lain muka lukman..g umrah kan? semoga huda sekeluarga dipermudahkan segalanya di sana nanti..insyallah...

fieda said...

semoga perjalanan huda sekeluarga ke sana dipermudahkan olehNYA..

atfina said...

hi huda...lama tak nyinggah di sini.. dah besar anak2. pergi umrah sekeluarga...seronoknya. semoga mendapat keberkatan dari lawatan huda sekeluarga ke sana..InsyaAllah.

|| NaFiRaa || said...

comel nye gambar budak tecik 2 orang tuh..hehehe

eB ezrin said...

gi umrah yer? kami doakan insyaallah :()

nieda said...

semoga perjalanan dipermudahkan

p!nkerton said...

wah pegi umrah ke huda? bestnya :D

Salina@IbuAqil said...

Alhamdulillah!!
Sis, doa2kan ina disana nnt ye..
Mak abah ina pun insya'allah nak umrah bln 3 ni.. :)
Selamat pegi & blk..

Liza Razak said...

comelnyer !!

Izan Ishak said...

comel sgt gmbr husna n lukman tu. kak izan doakan semua urusan kalian dipermudahkan...

Nia said...

wah,..nak pegi bln 3? saya due bln 3. harap selamat pergi & balik ya nanti :)

Ummu Muhammad said...

besar dah lukman..cepatnye mase berlalu..

huda pegi umrah tambah dewase berape ye? husna n lukman berape pulak?

nk tnye lagi..bpe hb fly? lame tak kt sane nanti..bestnyeee... ;)

::NureeN:: said...

moga semuanya selamat.. alhamdulillah...



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi