Wednesday, February 22, 2012

Seminggu lagi

As salam kawan-kawan sekelian :)

Ada yg merindui kami? Mesti ada kan. Dah lama tak tepek gambar Husna and Lukman. Apa khabar mereka?

Lukman last week dapat tidur semalam kat wad kanak-kanak sebab high fever sehingga 39 celcius. Alhamdulillah now dah ok. Then, anak-anak saya on off mereka demam. Gilir-gilir. Saya pun kena sekali tempias mereka. Turut demam tapi tidakla teruk, ok lagi. Alhamdulillah. Saya anggap semua ini satu cabaran sebelum kami berangkat ke tanah suci insyaAllah minggu depan. Memang perit untuk dikenang setiap episod itu. Allah Maha Tahu dan Maha Penyayang.

Yer, seperti ramai yg maklum, insyaAllah kami sekeluarga akan pergi menunaikan umrah untuk pertama kalinya dalam kehidupan kami. Moga Allah permudahkan urusan kami. Pemergian kami disertai oleh ibu dan abah saya serta Mil. Abah in law tak dapat ikut atas beberapa sebab. InsyaAllah ada rezeki abah in law next time. Ibu dan abah saya 2nd time nak jejak kaki ke sana, kali ini adik bongsu saya yg menaja sepenuhnya perbelanjaan mereka. Alhamdulillah murah rezeki adik.

Doakan kami selamat pergi dan balik ye. InsyaAllah kami pergi pada 1hb Mac malam. Doakan ibadah umrah kami mabrur.

psss: next entry if saya rajin saya share pengalaman cari agensi, buat passport Husna and Lukman, kena cucuk dan persiapan untuk ke sana.


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

8 comments:

*azni* said...

of cos la rinduuu...kami sekeluarga pun demam on off gak huda..pg ni 2 beradik tu panas je badan..tak senang hati azni nak tggl g keje td..

Salina@IbuAqil said...

Rindu sangat!!!
Ina doakan segalanya berjalan lancar yer..
Selamat mengerjakan umrah dear..
Mak abah ina insya'allah kesana utk tunai umrah jgk bln 3 nnt.. ;)

wan nurul hezrina said...

rindu=)huda nurul doakansemoga selamat pergi dan balik yea=)

kat sana nnt bolehlah kirim salam dengan rasulullah.n doakan nurul sekeluarga dilindunggi allah

semoga allah permudahkan perjalanan kay=)aminn

~ana~ said...

moga huda dan anak2 cepat sembuh dan dpt berangkat pergi dan pulang ke tanah suci dgn selamat....

Syida said...

anak2 pun pegi?bestnye!
semoga selamat pergi +balik.

Fieza79 said...

lama nya huda tak di sini..

tk snggup tgk..lau ank demam..kita pun naik demam jadi nya...

ajumohit said...

moga dapat menjalankan ibadah umrah dengan sebaiknya ye huda, akak doakan selamat perjalanan pergi dan pulang ke sini

|| NaFiRaa || said...

moga segala urusan ke sana dipermudahkan olehNYA..amin~



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi