Thursday, June 28, 2012

Balik kampung

Assalamualaikum,

Eceh, balik kampung pun nak bagi notis :)
InsyaAllah esok saya nak balik Johor bersama Husna dan Lukman. Suami tak dapat join sama sebab komitmen kerja di stesen.

Suami hantar kami sampai Bangi, dan kami ikut adik saya yg kerja kat bank islam. Mujur ada adik yg sama-sama nak balik Johor :) Oh ye, kami balik lama ye mungkin seminggu dua sampai suami datang ambil kami. So bercuti sakanla kiranya kat Johor.

Jom2, siapa nak jumpa dengan saya boleh sms nanti kita dating. Hehe. InsyaAllah. Saya pun busy gak balik kampung ni, lusa majlis kenduri adik lelaki saya. Kenduri sambut menantu, dia dah kahwin hujung bulan april hari tu.

Ok, kalau ada internet line insyaAllah nanti saya bersiaran dari kampung la ye. Malas pakai handphone sebab maxis line. Mahal kang suami kata :)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

5 comments:

Ummu Muhammad said...

huda balik kg..ade rezeki jumpe husna n lukman ;)

~ana~ said...

huda, johor kat mana yea...

selamat bercuti huda..:)

Nadiah Sidek said...

semoga selamat sampai di kampung :)

|| NaFiRaa || said...

selamat bercuti..:)

wan nurul hezrina said...

selamat pegi n balik kay huda



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi