Tuesday, June 19, 2012

Trolley serbaguna

Assalam,

Dah datang mood nak menaip entry je kerja nya :)
Ok, jom layan gambar 2 orang budak yg beriya sangat dapat naik kereta sorong aka trolley kebun.




Alkisahnya, abah mereka ni sedang buat kerja-kerja pembaikan atau pembersihan di rumah atok dan wan mereka. Trolley tu pulak baru sangat dibeli oleh atok mereka. So, mereka tukang rasminya.

Seronoknya mereka tidak terkata disorong ke sana ke sini oleh abah. Sabar je la budak berdua ni :)

Anak-anak anda ada yg perangai macam ni? :)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

13 comments:

Ummu Muhammad said...

muhammad belum jumpe..kalau da jumpe same jugaklah tuh heeh

Myra Jay said...

Uihhh, 2 dalam 1, serbaguna trolley ni, murah lak tu..hehehee

::NureeN:: said...

slm
lama nureen x singgah cini..
dah besar husna & luqman, comel...
bagusnya, jimat tue

ummi anum said...

teringat zaman kecik2 dulu..suka naik benda ni...hahaha..

yatie chomeyl said...

kecik2 dulu pernah gak buat pernagai gini dgn adik ebradik hahahah

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

suke sgt nek kete sorong ni..
hahahha.. igt zmn kecik2 dlu,
arwah ayah setia memandunyer... =)

|| NaFiRaa || said...

comelnye.. sonok lah kena sorong yer..:)

*azni* said...

salam huda..lama tak jenguk sini..dah besar lukman tu..rambut kinting dia eh?izzul pun kalu kena sorong camni harus la suka,ntah2 taknak turun..hehe..

nieda said...

Teringat pengalaman kanak2dulu,mcm ni juga

Aju Mohit said...

Jangankan kata budak, Mak budak pon tingin nak naik hehehhe

ieda said...

salam husna
lama x mai sini

ekekek lucu kan .. anak2 akk zaman kecik2 dulu pernah gak disorong hubby , tapi tulah skrg dah pecah , tgk jelahh ;)

Izan Ishak said...

anak2 k.izan tak pernah cuba lagi ni. kalau ada depan mata maunya jadi cam husna n lukman tu...

wan nurul hezrina said...

alololo cumil 2 beradik..mmg praktikal sungguh=)



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi