Tuesday, July 24, 2012

Salam Ramadhan

Assalamualaikum wbt,

Rasanya belum terlambat untuk saya ucapkan selamat menyambut Ramadhan al mubarak.
Maaf kawan-kawan, kesihatan saya tidak mengizinkan saya untuk stay lama depan laptop. Kalau online pun kejap-kejap guna phone.

Saya diduga last week, gigi sakit sehingga bernanah. Gigi geraham bongsu bawah belah kanan. Sampai demam-demam 38.9 celcius. Balik Johor, cabut gigi. Memang kebetulan kami balik Johor last weekend sebab nak sambut puasa dengan ibu abah saya. Saya demam 3 malam, hari Jumaat saya dah tak sanggup menanggung kesakitan. Saya serah diri kat doktor minta dicabut gigi itu. Alhamdulillah, lepas kena bius, 3kali cubaan doktor berjaya mencabutnya dengan seruan AllahuAkhbar. Bagus doktor gigi tu, siap baca doa semua time nak cabut gigi saya tu :)

Demam dah recover, tapi ulser pulak tumbuh kat lidah. Memang dugaan di bulan puasa :) Saya tak banyak cakap, suami tanya saya jawabla kan :) Husna tanya, saya angguk atau geleng. Tak ada mood nak cakap banyak. ALhamdulillah, mengaji masih boleh, solat, puasa semuanya macam biasa. Still bf Lukman, rezeki dia memang tak putus-putus. Saya lembik sikitla tapi maintain boleh teruskan puasa :)

So, selamat berpuasa ya kawan-kawan.


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

5 comments:

nanakimie said...

selamat berpuasa ummi husna n lukman:)

moga cepat sembuh ye sis...

*azni* said...

selamat berpuasa utk huda sekeluarga...take care ye..

Salina@IbuAqil said...

Salam Ramadhan dari kami jgk..
Semoga kita dpt menjalani ibadah Allah swt ini ngan penuh keredhaan & keberkatan.. ;D

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Salam Ramadhan Al Mubarak buat Huda sekeluarga..

Dugaannye...
Sakit Gigi mmg x boleh ditahan2..
Moga cepat sembuh..

Alhamdullillah yg penting dapat menunaikan ibadah puasa..

wan nurul hezrina said...

selamat berpuasa buat huda sekeluarga=)



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi