Friday, July 06, 2012

Tonsil bengkak

Assalamualaikum dan selamat pagi semua,

Semalam mesti ramai yg dapat berpuasa kan? Alhamdulillah, tak kisahla puasa sunat or puasa ganti asalkan puasa :) Semalam saya tak dapat puasa, selain sebab abc, saya tak berapa sihat. Tonsil bengkak menyebabkan tekak tak berapa sihat. Seterusnya saya demam untuk beberapa jam.

Kepala pusing sampai now pun kepala pusing lagi. Dah makan paracetamol, mudah-mudahan sakit saya ni lekas sembuhnya. Sakit saya ni takla teruk sangat pun, malam tadi boleh pergi pasaraya sebab nak beli barang dapur. Alhamdulillah. Dapat beli ais krim perisa vanilla untuk sejukkan tonsil yg sedang bengkak.

Sebenarnya saya suka juga bila sakit datang, sebab sakit kan menghapuskan dosa. Mudah-mudahan begitula kan, agar Allah ampunkan dosa-dosa kita :) Saya dahla jarang sakit (super ummi kan :))

Oklah, weekend ni buat apa kawan-kawan semua?


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

9 comments:

eT said...

masih merancanh program hujung minggu...
tonsil mkn ais krim eh??baru tau..hehe..tq2

syariza09 said...

kalo mkn eskrim, sejuk jer kan lalu kt tekak...best best..smlm akk x dpt nk puasa

*azni* said...

azni br lps kena demam..semoga huda cepat sihat yer...

mrsfiza said...

sy pon super mama jgklah..mmg jarang skit demam.tp sekali kena mmg truk lah..huhu

moga cpt sembuh ye..

|| NaFiRaa || said...

Moga cepat sembuh..:-)

Cik CT said...

Huda- dh baik ke tonsil bengkak tu? Kumur air garam sblm n slps makan ye..

eB said...

moga cepats embuh yer. aminnnn

Izan Ishak said...

salam huda... dah sihat ke belum?

sori ye sbb k.izan lambat sampai sini.

wan nurul hezrina said...

CEPAT SEMBUH HUDA=)nurulpun rajin lah sakit tekaknie..mcm tonsil..pantang makan berminyak cket



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi