Thursday, July 12, 2012

VROOOOMmmmm...

Assalamualaikum wbt,

Lama tak update blog...last week tonsil bengkak, Ahad lepas ibu abah saya turun Manjung. So, memang masa tu banyak tumpu kat mereka je la kan. Mereka masih ada lagi kat Manjung, Ahad ni insyaAllah balik Johor.

Seronok cucu-cucu mereka ada orang melayan :) Best kan, bila mak abah ada sama.

Ok, nanti update lagi. Jom layan gambar Husna and Lukman berkereta :) Gambar ni masa Lukman belum dibotakkan...hehehehe...sweet je tengok main kereta dua beradik.

adik tak padan dengan kecik :)

Lukman dah pandai sebut VROOOOOOOMMMMM :)



Ok, till next insyaAllah. nanti sy blogwalking ye :)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

7 comments:

|| NaFiRaa || said...

comelnye 2 badik main kete..sweet jek.. main sama2..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

dh ajak kak husna lumba ni..
jgn langgar pasu mama dh ler.. hehehhe

Ardini Humaira said...

pon ponnn :D mintak lesen.. hehe

Izan Ishak said...

alooo.... somel sangat 2 beradik main kete sama2. lukman nampak dah besar bila naik vroooommm!

Myra Jay said...

Wahhh Best la 2 beradik dah ada kenderaan sendiri ye ;)

Nadiah Sidek said...

wah..masing-masing ada kreta. nanti aunty nak tumpang boleh? :)

wan nurul hezrina said...

dah ada geng..ingt dulu masa huda preggykan luqman=)husna dah ada geng!



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi