Tuesday, August 28, 2012

Menang MAM First Brush

Assalam,

Selamat hari raya, entry pasal raya tak ada nak cerita sangat sebab semuanya ala kadar sahaja dan meriah. Kalau rajin nanti saya tulis ye.

Balik pada tajuk, sehari sebelum balik beraya ke Johor hari tu, saya duk online fb. Suami pun kerja hari Jumaat tu, beg baju dah siap packing. Rumah dah siap berkemas. Sambil online fb, MAM ada buat contest dari jam 1-4pm. Apa lagi, setiap jam saya tunggu soalan keluar dan cuba menjawab.

Dan Alhamdulillah dapat hadiah raya dari MAM. Hadiahnya MAM first brush, okla tu hadiah yg kecil tapi bermakna. Saya plan bila dapat nanti nak bg Lukman. Memang Lukman dah ada tooth brush brang pigeon before this. Gigi pun dah banyak. Atas saja dah 4 batang, bawah 2 batang. Cakap je belum lagi :)

nama saya :)



KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

5 comments:

Cho Zila said...

untuk orang yang jarang menang macam akak dapat hadiah kecikpun seronok..

|| NaFiRaa || said...

tahniah.. rezeki anak..:)

~ana~ said...

tahniah...alhamdulillah rezeki..:)

Cik CT said...

Sronoknya huda...:)

MrS. F!zA said...

tahniah kak...



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi