Wednesday, August 01, 2012

Teaser baju adik beradik

Assalamualaikum dan selamat pagi kawan-kawan :)

Macam mana puasa so far? Hopefully kualiti ibadah kita semakin bertambah baik kan, banyakkan amalan sunat - baca Quran, solat Dhuha, solat Terawikh, solat-solat sunat yg lain etc.

Saya macam biasalah, gitu juga :)

Ini saja nak tunjuk sikit-sikit baju raya anak saya yg 2 orang tu. Husna and Lukman. Baju raya pertama yg sempat di snap picturenya. Baju bajan yg lain nanti dulu la ye. Puasa baru berapa hari dah sibuk nak tayang baju raya kan. Saja suka-suka, memeriahkan keadaan :)


kiri baju kakak, kanan baju adik

Baju kurung Husna saya tempah sekali dengan baju saya masa bulan Jun hari tu, Baju melayu Lukman saya beli siap kat kedai. Sekarang saya tengok dah banyak size baju melayu dari size baby pun ada. Mudahla kan. Kain pun ok, sejuk.

Dapatlah seorang sepasang baju kurung dan baju melayu warna sedondon adik beradik.




KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

10 comments:

Myra Jay said...

Warna apakah 2 beradik ni.....

Surpriseee ;)

Huda said...

myra - warna gold dear :)

*azni* said...

wow..mesti cantik kalu kaler gold..

|| NaFiRaa || said...

hehehe... surprise~

zuranye kaler merah menyala~ hehehe

Izan Ishak said...

wahhh...dah siap baju husna n lukman ye! mesti cantik ni. seronok raya thn ni dgn kerenah anak2 ye huda...

ShimaSalleh said...

gold.. cantik! ha'ah skrg dh byk baju baby. senang nak cari. Baju hero berdua kat rumah ni maklong dia yang belikan nanti sebab dia kata jumpa lubuk baju murah hihihi.. Shima kaler ijo :))

eB said...

huda rayer kat ner? jom jumper.
baju husna tuh nmpk meriah :)

Huda said...

azni - hehehe..gold kan..

nafira - merah menyala? wah!mesti cantik cute :)

kak izan - aah kak..sukala mereka dpt duit raya :)

eB - huda raya kat johor thn ni rasanya..mai la manjung bile2 free :)

wan nurul hezrina said...

seronok ada bajukan..siap semua..nurul belijer kat butik yg siap punya.semua kaler 4 beranak sama

Ummu Muhammad said...

cantik warne baju araye..cari saiz bb abdullah tade nak same padan dgn abg heheh

p/s: rayelah sgt UM ni..pantang tak habes lagi hehehe



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi