Wednesday, September 26, 2012

WW - Bff










InsyaAllah, karib selama-lamanya, gaduh-gaduh sikit tu biasala kan :)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

16 comments:

JaSSNaNi said...

adik beradik biasa ler kalau kelahi tu.. kejap je ok.. kan kan.. :)

Ummu Muhammad said...

baiknyeeee husna n lukman..yg kat sini huda mmg 'baik' sgt kdg jumpe kaki atas perut adik hehe tu yg selalu sebut bersahabat je..muda2an kawanlah die dgn baikknye..

p/s: alaai sweettnye..kakak husna ade lesung pipit eh?

MrS. F!zA said...

smpi sendat 2 beradik tu naik keta..hehhe

wan nurul hezrina said...

cumilnya..pandai husna lyn lukman..amin moga terus membesar menjadi anak yg baik

aanie said...

hehe..biasa la tu adik beradik....

Syida said...

aqid still belum pandai nak melayan riffa. agaknya budak laki amik masa lambat sket kot.hehehe

*azni* said...

baiknye dorang ni..dah lengkap sepasang permata huda..

Ummu Ilham said...

Cute la both of them..:)

yatie chomeyl said...

dah sama besar lukman dgn husna ye

|| NaFiRaa || said...

sweetnye 2 badik nih~ main sama2~

Izan Ishak said...

ameen... mudah2an baik sampai bila2!

::NureeN:: said...

comelnyerr...
x sabo nk tgu emir besar.. hope mcm ni jgk ngan kakak dia

Myra Jay said...

So sweet :)

Lama tak ke Manjung :)

eB said...

drg nmpk sgt2 close :)

Aju Mohit said...

Alahai baiknya, bgaduh tu biasa huda, Anak Akak yang perempuan tu boleh ttahan lasaknya ;)

Nia said...

dua-dua pun sangat comel :)



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi