Saturday, March 16, 2013

Lovely handmade bag

Wanita mesti teruja kan bila sebut tentang handbag ke, tote bag ke, apa-apa jenis beg la kan. Saya pun tak terkecualilah, bila nampak beg yang cantik comel dan lebih eksklusif dijahit sendiri dari rumah lagilah saya suka :) Lain dari yang lain, orang lain tak ada. Tak ada jual kat mana-mana ye.

Semalam birthday my mom, saya telah pun menempah sebuah beg yang comel untuk dia. Comel dan eksklusif. Saya suruh Husna bagi kat nenek dia.

"nenek...ni beg, nenek punya..."
Nenek dia punya teruja, "cantiknya, mana Husna beli?"
"ummi belilah.."

My mom memang sangat excited ok, cantik sangat dia suka sebab ringan senang nak bawa ke mana-mana...

Nak tengok rupa beg tu?

Ok, kat bawah ni rupa beg tu...mix faux leather dan cotton fabric. Kita akan pilih sendiri pilihan fabrik, biasanya seorang customer untuk satu pilihan fabric dan faux leather.


khas untuk ibu saya sempena birthdaynya semalam :)


Saya order dari junior saya masa belajar di Uniten dulu. Dia pun housewife macam saya, part time and hobby buat handmade bag ni. Alhamdulillah, dari hobi pun boleh jadi sumber pendapatan kan. Nak seribu daya, tak nak seribu dalih je :)

So kawan-kawan, mana yang berminat boleh terjah fb kawan saya nanti. Harga pun sangat berpatutan setanding dengan kualiti yang dihasilkan, insyaAllah. Selain tote bag, beg untuk anak-anak pun kawan-kawan boleh request.

Nak tengok beg-beg lain yang pernah beliau hasilkan? Scroll down gambar-gambar di bawah ye :)

FB Yana Edyana




request dari customer untuk anak gadisnya














KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

5 comments:

Shima Salleh said...

cantik sangat! harus la pi terjah FB dia :)

Maaf Huda, tak jadi pula plan nak ke kluang. Insyaallah diizinkanNYA boleh kita bersua :)

hadina said...

cantik dan comel :-)

*azni* said...

cantik la huda..mahal tak harga dia?hehe..

wan nurul hezrina abd halim said...

CUMILNYA BEG TUH SEMUANYA..KREATIP SUNGGUH

Huda said...

azni - harga dia less than rm100..depend kalau ada nak tmbh zip ke apa..ada extra caj la..



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi