Monday, March 04, 2013

Riadah meningkatkan kebahagiaan suami isteri

Alahai indahnya hubungan berkeluarga, bersama suami atau isteri melakukan apa-apa kegiatan bersama. Saling memahami dan bertolak ansur antara satu sama lain kan :)

Saya teringat masa stay kat Paka dulu sekitar tahun 2009, saya baru mula berhenti kerja dan mengambil keputusan untuk menetap bersama suami. Memang saya nekad berhenti kerja, saya yakin Allah akan gantikan pekerjaan saya itu dengan sesuatu yg lebih baik. Time tu saya pregnant kan our Husna. Setiap petang, saya akan menemai suami bermain badminton di court badminton yg disediakan dalam kuarters. Ada masanya juga, saya yg akan jadi pesaing suami untuk bermain badminton, tapi takla main bersungguh-sungguh (sedang pregnant kan :))

Memang indah mengenangkan kembali perkara itu sebab ye la, apa lagi nak dibuat, takkan nak duduk rumah je petang-petang. Haruslah berjalan-jalan mengambil udara petang atau pun riadah. Memang bahagia membahagiakan sungguh :)




Gambar atas tu saya print screen dari FB Ustazah Fatimah Syarha :) Sweet je tengok ustazah dan suaminya Dr.Farhan bermain badminton, riadah petang-petang. Terus teringat-ingat kat suami yg jauh di perantauan. Semoga suami sihat-sihat sahaja, selamat pergi dan pulang ke pangkuan kami sekeluarga. InsyaAllah.

Indahnya percintaan diredhai Allah kan :)

Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi