Wednesday, March 13, 2013

Testimonial kulit cantik dengan ESP

Serius, saya yang minum ESP ni dah berbulan-bulan pun merasai pengalaman yang sama, kulit lebih bersih, dan rasa gebu. Alhamdulillah, dengan ESP juga kesan parut cepat pudar dan cepat baik.
Last 2 weeks saya terkena iron, saya risau juga kalau-kalau kulit yang melecur tu akan berair dan bernanah. Saya dapati selepas 2 minggu, bekas parut semakin pudar, langsung tak berair atau melepuh.
Ecxited sangat, sampai saya share pengalaman saya ni kat fb :)

So, kawan-kawan yang masih ragu tu apa lagi? Takkan nak tunggu stock ESP ni habis kat branch Shaklee kan. Nak tanya apa-apa info tentang Shaklee boleh sms atau emel saya husnalilshop@yahoo.com. InsyaAllah saya akan berikan pelbagai info yang patut anda tahu serta kongsikan cara makan.




Ini testimonial yang sempat saya print screen dari shaklee group.

Assalamualaikum & good mownink semuaaaaaaaa....bole tak nak semak kan wall dengan testi sendiri..?? ada aku kesah??hahahhaha...

Uolss....ESP ni bukan saja bole dapat cun & kulit cantikk taw..kalau nak tau ESP ni boleh tolong kita bg kuruskan badan okeyyyy..macam mana tuu??sebabnya ESP ni asasnya dari protein tulen yang boleh membuatkan seseorang tu kenyang dalam jangka waktu yg lama..minum segelas ESP & sikit light meal (roti, oats or biscuits) as our breakfast sedar tak sedar eh eh dh pukul 3 lebey la blom lunch lagi k..haaa kelassss tak uolss...

Ramai yg borong ESP utk weight management & jadi kannya sbg minuman diet harian mereka..syioookkk kannn....dah la dpt cun lpstu bole bg slim lagikkk..kulit pon lebih cerah & tone kulit lebih sekata..

Tengok gambar mak yg dulu tu sedey okeyyy...dah mcm mak org or bini org padahal blom kawen lg taww....now dh kawen anak 1 + pregnant pon org igt anak dara lagiiiii okeyyyyyyyyyy......

haaaaa cpt lakukan perubahan dari sekarang uolss....ape tunggu lagiii...




Untuk info lanjut, anda boleh hubungi saya:
Nurulhuda Ab.Karim (Shaklee ID: 907781)
SMS / WhatsApp: 0122479113
FB ID: Huda Karim
Emel: husnalilshop@yahoo.com
 




Produk ini tidak bertujuan untuk diagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi