Thursday, May 02, 2013

COD Shaklee di Putrajaya

Assalamualaikum dan selamat pagi semua :)

Semalam cuti hari pekerja, hari ini mesti kerja kan. Selamat bekerja semula!

Ok hari ini saya nak memperkenalkan seorang kawan, yang baru memulakan bisnes Shaklee.
Beliau adalah Azni.

Anda boleh jejaki beliau di laman blog ini --> http://aznizulhelmi.blogspot.com/



Bagi anda yang tercari-cari SID berhampiran anda iaitu di sekitar Putrajaya dan Bangi boleh call/sms Azni untuk info lanjut.


Tapi jangan main serang dia time office hour atau mohon maaf ye jika dia reply lambat sebab dia masih bekerja :)

Nak COD pun boleh, cuma berikan dia masa untuk order barang dari Shaklee sebab dia masih baru.

Hubuni Azni (012.9633941)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bagi anda yang mahu lakukan perubahan untuk diri anda dan keluarga, mahu mencari side income sambil jaga anak di rumah (bagi surirumah sepenuh masa), anda boleh hubungi saya untuk info lanjut.

Huda Karim | SMS/WhatsApp 0122479113

Kelebihan berdaftar dengan saya:
Bimbingan intensif disediakan secara ONLINE di Facebook, group EXCLUSIVE hanya pengedar sah yang berdaftar bersama kami layak menyertai dan mendapatkan RAHSIA KEJAYAAN  kami yang tidak terdapat di mana2….GROUP….

Bimbingan OFFLINE - Coaching, Kelas bimbingan disediakan dan kami juga mengadakan Misi Road Tour ke setiap negeri di Malaysia.

Kami hanya memilih yang TERBAIK untuk bersama kami. Jika anda adalah yang TERBAIK, mari sertai kami sekarang!!!

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya (sms/email untuk medapatkan no id) sebagai sponsor/upline.
Yuran keahlian Shaklee

Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).
Tak Perlu Maintain point dalam Shaklee

Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase
Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Benar, tak perlu maintain point atau ada pembelian.
Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?

Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID 907781 saya sekiranya anda berhasrat untuk bersama2 dengan saya (satu hari nanti ke) dalam bisnes Shaklee online or offline.



KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

1 comments:

*azni* said...

terima kasih ummi.. :) malu pulak bila kena promote camni..



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi