Thursday, May 30, 2013

Sejuk perut ummi

Kejadian malam semalam, masa lepas solat Maghrib. Baik pulak si kakak dengan si adik ni :) (doa ummi untuk kalian sentiasa) Kakak lepas doa salam ummi, lepas tu nak salam adik pulak. Adik memang kalau salam orang automatik dia akan cium tangan. Sweet je melihat kaletah dua beradik ni.

Sejuk perut ummi melihatnya. Ummi sayang kamu berdua :) Semoga membesar sebagai anak soleh dan solehah ye.




KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

4 comments:

Syida said...

moment macam ni amat terkesan kat hati kan?

syariza09 said...

mmg sejuk hati bila tgk anak2 kecik mcm ni...berkat doa ummi tu :)

Nafira usof said...

alahaiiii.. comelnye 2 beradik nih~

Nafira usof said...

comelnye 2 badik nih~
sweet sangat2..



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi