Friday, June 28, 2013

Hamil setelah amalkan set kesuburan

Hampir setiap hari ada yg pm saya di facebook dan sms atau whatsapp saya bertanyakan tentang set kesuburan suami isteri. Masih ada juga yang takut-takut untuk mencuba. Jangan risau, untuk makluman anda, Shaklee adalah supplements yang selamat dan semulajadi. Harga memang nampak mahal tapi khasiatnya insyaAllah akan buat anda dan pasangan tersenyum gembira. Kita merancang, Allah yg tentukan. Usaha dan doa selagi boleh kan.

Tak mampu nak beli full set, anda boleh juga beli ikut budget yg anda ada. Contohnya GLA complex untuk isteri, suami pula ambil zink atau Vit E. Ada lebih budget boleh add on ESP untuk kuatkan rahim isteri. 

Saya nak share 1 testimonial di sini yg telah berjaya mengamalkan set kesuburan Shaklee. Jemput baca dan setelah itu anda buat keputusan ye sama ada patut cuba atau tidak. InsyaAllah.

Nurul Shahida
Alhamdulillah.....di sini saya nk kongsi sikit penglaman saya....setelah setahun saya mendirikan rumah tangga saya belum dkurniakan cahaya mata....dan dua bulan yang lepas saya cuba set kesuburan shaklee berkat doa dan sabar saya akhirnye semalam saya ada berita gembira...saya disahkan hamil 5 minggu......doakan saya dan kandugan selamat ye..





================================
Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan menggunakan Poslaju atau kurier servis.


Hubungi saya:

Nurulhuda Ab.Karim
Shaklee Independent Distributor 907781
SMS/WhatsApp: 0122479113
Email: husnalilshop@yahoo.com
FB: Huda Karim 
Page: Kiosk Vitamin Ummi

COD area Kluang, Johor
Produk ini tidak bertujuan untuk diagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. 




KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

1 comments:

Myra Jay said...

InsyaAllah mudah-mudahan ada rezeki untuk kami :) Aminnn :D



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi