Sunday, October 20, 2013

Cantiknya dia, gebu dan anjal!

Assalamualaikum, hai semua!

Apa perasaan anda bila orang puji "wah! cantiknya dia, gebu dan anjal kulitnya..." ?
Mestilah dalam hati tu menggunung tinggi kegembiraannya kan sebab ada orang puji kulit kita kan.

Siapa pun dalam dunia ini mesti nak nampak cantik, berseri-seri dan menarik dipandang, kan?
Bagi isteri sudah tentu kecantikan hanya untuk tatapan suami.
Bagi yg bakal berkahwin, perlu juga tampak cantik dan menawan ketika di hari bahagia bergelar isteri.

credit gambar mr google

Bagi tujuan tersebut, saya ada sesuatu untuk dikongsikan bersama anda semua di luar sana. Rahsia yang bukan lagi rahsia kerana rasanya sudah ramai yg mengetahui khasiat dan kebaikan produk Shaklee. Paling menakjubkan apabila Shaklee menjadi fenomena dalam negara kita baru-baru ini. Banyak produk Shaklee yg tiba-tiba SOLD OUT dan mendapat perhatian ramai.

Saya menyukai khasiat Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee kerana setelah setahun lebih saya mengamalkannya, apa yg boleh saya simpulkan...ini memang wajib ada di rumah saya. Saya sukakan rasanya, khasiatnya sangat mengujakan kerana selain mendapat tenaga yg berpanjangan, kulit saya juga semakin cantik. Bintik-bintik hitam pudar. Kulit semakin cerah dan sekata. Dan yg best juga saya boleh slim dengan ESP :)

Shaklee Collagen Powder pula, merupakan produk yg baru beberapa bulan saya amalkan. Apa yg saya dapati, kulit memang rasa lembut, gebu dan keanjalannya terasa apabila saya mencubit pipi sendiri :) Ha...jangan tak percaya walaupun harganya mahal ianya menjadi rebutan ramai penggemar kolagen di luar sana kerana keberkesanannya dapat dilihat dalam masa 8 minggu penggunaan, insyaAllah.

Set Combo ESP + Collagen Powder

Memandangkan bulan ini bulan kecantikan iaitu bulan promosi Shaklee Collagen Powder, saya dengan rendah hati ingin menjemput saudara saudari yg berminat untuk mendapatkan set combo ESP + Collagen powder ini.

Harga istimewa saya berikan kepada anda. Malahan anda juga akan dapat free gift yg special dari saya.

Jika berminat, anda boleh hubungi saya dengan cara berikut...

Cepat hubungi saya sebelum promosi berakhir ye pada 31 Oktober ini!!!

================================
Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan menggunakan Poslaju atau kurier servis.


Hubungi saya:

Nurulhuda Ab.Karim
Shaklee Independent Distributor 907781
SMS/WhatsApp: 0122479113
Email: husnalilshop@yahoo.com
FB: Huda Karim 
Page: Kiosk Vitamin Ummi

COD area Kluang, Johor
 
Produk ini tidak bertujuan untuk diagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. 



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi