Monday, December 23, 2013

Ads Nuffnang menari-nari di blog Ummi Husna Lukman

Alhamdulillah, walau pun dah lama saya tak aktif berblog seperti dulu...rezeki nuffnang sentiasa ada.
Banyak perkara saya update tentang Shaklee. Mungkin itu salah satu punca nuffnang masih meletakkan kepercayaan yg tinggi terhadap blog saya ini. Terima kasih nuffnang.

Ikut hati nak cash out duit nuffnang ni, syukur tak banyakla macam bro Eyriqazz atau Ben Ashari tapi ada juga setelah diperam hampir 2 tahun.






Ini antara iklan yg masih menari-nari di blog saya. Ada 4 ads. Mudah-mudahan ianya akan mekar berkembang dan membuahkan hasil.

InsyaAllah, saya akan cuba aktif semula berblog. Tunggu mood datang ye.


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

3 comments:

adianiez AIDA said...

Blog aida skit skit je nuff. Baru tahun ni aktif pasal nuff.
Tahniah...

eB said...

cantiknya blog nih skarang... tahniah :)

Aju Mohit said...

tahniah ye huda



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi