Monday, June 16, 2014

Rahsia kekal cergas dan bertenaga di bulan Ramadhan

Tak sampai dua minggu lagi kita umat Islam sedunia bakal menyambut Ramadhan yg mulia.

Bermula pada 1 Ramadhan dah start berpuasa. Ramai yg inbox atau whatsapp saya apa supplemen yg boleh diambil untuk kekal cergas dan bertenaga ketika berpuasa. Agak-agak anda apa ye? Jeng jeng jeng...

cergasnya budak-budak ni :)

Saya masih ingat masa Lukman menyusu badan sepenuhnya 2 tahun lepas. Cabaran sungguh sebab biasa baby boy ni sinonim dengan tabiat menyusu yg kuat :) So saya memang nekad, nak cuba puasa penuh tahun itu. Setiap hari saya berdoa memohon kepada Allah agar permudahkan urusan puasa dan ibadah saya sepanjang Ramadhan. Alhamdulillah, dengan bantuan Allah dan juga pengambilan supplemen Shaklee saya berjaya menyusukan Lukman, masih boleh masak untuk iftar (kami jarang sangat membeli juadah berbuka dulu) dan boleh lakukan ibadah sunat ikut kemampuan badan.

Jom saya kongsikan bersama anda di luar sana, terutamanya mereka yg bekerja di bawah panas terik mentari, ibu-ibu menyusu, ibu-ibu hamil, warga emas atau sesiapa jua yg memerlukan supplemen.

set berpuasa


APA YANG TERKANDUNG DI DALAM SET INI?

ESP
Mealshake
Performance Drink Orange

Sebenarnya ramai yg tidak peka dengan pengambilan sarapan atau sahur ketika di bulan puasa. Rahsia kekal cergas dan bertenaga sepanjang hari ialah dimulakan dengan sarapan yg sihat. Bulan puasa kita ambil ketika bersahur dan berbuka.

Siapakah yg memerlukannya?

  • mereka yg berpuasa
  • ibu menyusu
  • ibu hamil
  • mereka yg sering travel - balik kampung, outstation, bercuti
  • atlet sukan
  • warga emas
  • pesakit diabetes 
  • seisi keluarga
  • pekerja yg bekerja di bawah panas terik matahari

Kebaikan :
  • Bertenaga sepanjang hari.
  • Membantu dalam meningkatkan tahap kepekaan dan penumpuan.
  • Membantu meningkatkan tenaga dan stamina.
  • Gandingan trio terbaik ketika di bulan Ramadhan.
  • Memelihara kesihatan secara menyeluruh.
Jom dapatkan sekarang daripada saya! Lambat nanti takut tak dapat, ESP last year SOLD OUT di bulan Ramadhan :)

Harga:
ESP RM150
Mealshake RM113.75
Performance Drink RM82.50

================================
Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan menggunakan Poslaju atau kurier servis.

Hubungi saya:

Nurulhuda Ab.Karim
Shaklee Independent Distributor 907781
WhatsApp: 0122479113
Email: husnalilshop@yahoo.com
FB: Huda Karim 
Page: Kiosk Vitamin Ummi

COD area Kluang, Johor

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi